piątek, 15 marca 2013

Prolog.

Kim jestem? Dziewczyną, która bez celu brnie przez szarą rzeczywistość. Rzeczywistość, na którą tak naprawdę nie mam najmniejszego wpływu. W swoim krótkim życiu doświadczyłam więcej, niż jakakolwiek nastolatka w moim wieku. Nauczyłam się samodzielności, a resztki mojego zaufania do świata zamieniły się w pył. I szczerze mówiąc, straciłam jakąkolwiek wiarę w ludzi. Nie wyobrażałam sobie, że ktokolwiek mógłby obdarzyć mnie prawdziwym szacunkiem, czy miłością. Byłam tylko ja i mój brat, a dookoła jakieś durne, nic nieznaczące ludziki, w czym dwoje z nich śmiało się nie wiem jakim prawem, nazywać moimi rodzicami.
Ludzie byli wielce zszokowani moją drastyczną zmianą. Ale co w tym dziwnego? Jak miała się zachowywać ochujała dziewczyna?
Byłam nazywana różnymi określeniami. Dziwna, chora psychicznie, czy po prostu jebnięta...
I tak naprawdę, to nie sądziłam, że kiedykolwiek zdołam kogoś pokochać. Że ktoś na nowo rozpali ogień w moim sercu i wskrzesi moją dawno uśmierconą duszę, moje prawdziwe 'ja'.
Że odciągnie mnie od całonocnego imprezowania i sprawi, że znów stanę się człowiekiem, że przestanę być taka niedostępna...
Jestem Alice. Alice Brown i jedyne co podtrzymuje mnie przy życiu to dragi i alkohol.
Jestem Alice Brown i na własnej skórze doświadczyłam, że życie potrafi w ciągu sekundy obrócić się o 180 stopni...

4 komentarze:

  1. Świetny wstęp, ciekawie się zaczyna. Czekam na nn;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zaczyna <3
    Piszesz naprawdę genialnie, a więc nie mam wątpliwości, że ten blog będzie tak samo dobry ja nothing like us jak nie lepszy :)

    CherryForLove

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://think-about-it-and-be-your-self.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ! nothing like us jest genialne ale to pobija wszystkie blogi razem wzięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam czytać tego bloga. Twój drugi blog kocham, zobaczymy jak będzie z tym? <3
    Spodobał mi się prolog ;*

    OdpowiedzUsuń